6 лютого, 2013

Партнерська система виробництва та збуту продовольчої продукції розширює світові кордони

Компанія «Байєр КропСайєнс» представлена на аграрно-промисловій виставці «Фрут Логістика» 2013 у Берліні

6 лютого 2013 року, м. Монхайм — компанія «Байєр КропСайєнс» наразі активно просуває ідею щодо створення нової партнерської програми «Food Chain Partnerships» — «Партнерство Байєр від виробника до споживача» в усьому світі. Компанія ще раз засвідчила своє бажання співпрацювати в рамках цієї програми з метою стабільного прибуткового виробництва овочів та фруктів у всьому світі.
На аграрно-промисловій виставці «Фрут Логістика», що проходить цими днями у Берліні, наша компанія представляє найновітніші розробки щодо розвитку партнерської програми «Food Chain Partnerships» — «Партнерство Байєр від виробника до споживача», яка цілковито відповідає вимогам сьогодення, у тісній співпраці із головними партнерами із Латинської Америки, зокрема у співпраці із компанією «Волмарт Чилі» (Walmart Chile), яка є лідером роздрібної торгівлі продовольчими товарами у Чилі, «УНІВЕГ Груп» (UNIVEG Group), що є головним постачальником свіжої продукції, а також «Агрікола Фамоза» (Agricola Famosa), що є найбільшим виробником та експортером динь у Бразилії. Союз таких потужних компаній наразі є головним аспектом спільної презентації з цими партнерами, яку «Байєр КропСайєнс» представила 7 лютого о 3 годині дня у виставковому центрі «Ексібішн Форум» (Exhibition Forum) (“Großer Stern”, зала Madrid), розташувавши свій стенд між залами 10.2 та 11.2.

“Успіх підприємницької діяльності у виробництві та реалізації фруктів та овочів в світі для всіх партнерів залежить саме від стабільного виробництва та постачання екологічно чистих та свіжих продуктів», — зазначив доктор Біргіт Вальц-Тілла (Dr. Birgitt Walz-Tylla), голова управління мережею виробництва та збуту продовольчої продукції у компанії «Байєр КропСайєнс. «У компанії «Байєр КропСайєнс» ми передусім організовуємо нашу діяльність у відповідності до основної галузі нашої спеціалізації, адже до нашої компетенції входить розробка та постачання сільськогосподарських технологій, а також пошук та практична реалізація рішень оптимізації сільськогосподарської діяльності у відповідності до потреб та ситуації на місцевих ринках, але усе це ми робимо із метою покращення показників урожайності сільськогосподарських культур та гарантії їх відмінної якості».

Партнерська програма «Food Chain Partnerships» — «Партнерство Байєр від виробника до споживача», запропонована компанією «Байєр КропСайєнс», є масштабною та охоплює понад 240 різноманітних проектів щодо вирощування та збуту 40 сільськогосподарських культур у 30 країнах світу. Програма пропонує усім партнерам, усім суб’єктам сільськогосподарської діяльності, починаючи від фермерів та закінчуючи компаніями роздрібної торгівлі продовольчими товарами, інтегровані новітні рішення щодо вирощування сільськогосподарських культур, що ґрунтуються на використанні якісного насіння, технологій обробки сільськогосподарських культур для захисту врожаю, а також надання інших послуг. У рамках співпраці компанія «Байєр КропСайєнс» також проводить навчання для фермерів та технічного персоналу. Зміст навчальних програм зазвичай включає деталізацію таких тем, як засоби догляду за культурами, а також інновації у галузі передової практики ведення сільськогосподарської діяльності. Виставковий стенд компанії «Байєр КропСайєнс» на аграрно-промисловій виставці знаходиться у залі 20, номер стенду С-14.

Про компанію «Байєр КропСайєнс»
«Байєр» — це міжнародний концерн, до основних сфер діяльності якого належить охорона здоров’я, сільське господарство та виробництво високотехнологічних матеріалів. Цього року компанія святкує 150-річчя із дня свого заснування, і протягом усього цього часу місія компанії «Байєр» залишається незмінною: «Байєр – Наука заради кращого життя». «Байєр КропСайєнс» є підрозділом групи «Байєр», що відповідає за сільськогосподарський сегмент підприємницької діяльності із щорічним об’ємом продажу, що складає 7,225 млрд. євро (дані за 2011 рік), та є одним із передових світових інноваційних компаній у галузі сільського господарства, що забезпечує постачання насіння, продукції із захисту врожаю сільськогосподарських культур та несільськогосподарський контроль у боротьбі зі шкідниками. Компанія пропонує своїм споживачам широку лінійку продукції, в тому числі високоякісне відбірне насіння, інноваційні рішення щодо захисту врожаю сільськогосподарських культур, основою яких є хімічний та біологічний спосіб дії, а також розмаїття послуг для стабільного управління сільським господарством у відповідності до умов сучасності. В спектрі послуг несільськогосподарського призначення у «Байєр КропСайєнс» є доволі широка лінійка продукції та послуг для забезпечення контролю по боротьбі із шкідниками при застосування вдома або в садку чи то у лісовому господарстві. У компанії працює понад 21,000 співробітників, а сама компанія має представництва у більш ніж 120 країнах світу.

Більше інформації можна знайти на нашому веб-сайті за адресою: www.press.bayercropscience.com.

Більше інформації до Вашої уваги на веб-сайті www.bayercropscience.com.

Примітка редакторам:
Фото у кращій якості для друку можна завантажити із веб-сайту www.press.bayer.com та www.press.bayercropscience.com.

Заяви про перспективи розвитку компанії
Даний прес-реліз може містити інформацію та заяви щодо перспектив розвитку компанії, що ґрунтуються на нинішніх припущеннях або ж прогнозах керівництва компанії «Байєр Груп» або ж її підрозділів. Різноманітні встановлені та невстановлені ризики, невідповідності та інші чинники або фактори можуть спричинити появу певних відмінностей у наданому матеріалі між фактичними майбутніми результатами, фінансовою ситуацією, розвитком та діяльністю компанії та прогнозами щодо діяльності, про які йде мова. До цих факторів відносяться ті фактори, про які йшла мова в офіційних звітних документах компанії «Байєр», що було надано громадськості, та з якими можна ознайомитись на офіційному веб-сайті компанії www.bayer.com. Компанія не несе жодної відповідальності за оновлення таких заяв про перспективу розвитку компанії або ж за їх підтвердження у контексті майбутніх заходів чи подій.

Copyright © Bayer AG